sunnyland

Úgy történt a dolog, hogy pár évnyi “menjek-ne menjek?” után eldöntöttem: belevágok az Erasmusba. Azt persze nem tudhattam, hogy erre az egészre Cagliari a legtökéletesebb helyszín. Mostanra már biztos vagyok benne, pedig alig egy hete élek Szardínia szigetének fővárosában.

Kalandjaim egy bájos kis hostelben indultak. Innen költöztem át két lengyel, egy magyar és egy jemeni lányhoz a történelmi belváros egy másik szegletébe. A kikötő és a lakás közti távolság körülbelül tíz perc. A kedvencem mégis az, amikor edzés után három perc alatt szaladhatok fel a város tetejére megnézni a naplementét.

Az utolsó képek a Sella del Diavolo-n készültek, ahova az ESN szervezett kirándulást. Azért hívják így a szárdok, mert legendájuk szerint Lucifer el akarta lopni Cagliari szépségét. Isten meghiúsította ezt a tervet – nagy köszönet érte – így most én is élvezhetem azt.

dsc_1114

dsc_1122

img_20170302_122928

dsc_1139
dsc_1192

dsc_1197

dsc_1220

dsc_1216

img_20170302_121032

One thought on “sunnyland

Leave a comment